INFORMACJA O ZADANIACH REALIZOWANYCH W PRZEDSZKOLU
TEMAT KOMPLEKSOWY: W MARCU JAK W GARNCU
TERMIN REALIZACJI: 02.03 – 06.03.2020r.
POZIOM CELÓW |
ZAMIERZONE OSIĄGNIĘCIA DZIECI |
POZIOM WIADOMOŚCI
|
- wie czym są przysłowia i wyjaśnia ich sens - zapoznaje się z literą W, w -wykonuje prace plastyczne różnymi technikami - wie co to jest studnia i do czego służy - wie co się rozpuszcza w wodzie - zna wygląd stroju ludowego - uważnie słucha teksty literackie - wie z jakiego regionu pochodzi - wie jak korzystać z mapy |
POZIOM UMIEJĘTNOŚCI |
- wykonuje zadania i zgodnie bawi się w grupie - segreguje według jednej cechy - wypowiada się na forum grupy - wykonuje prace przestrzenne - doskonali motorykę małą - rozwija spostrzegawczość - szkicuje strój ludowy na podstawie zdjęcia |
POZIOM PODSTAW
|
- współdziała w grupie - uczestniczy w zabawach ruchowych - wykonuje ćwiczenia gimnastyczne - bierze udział w zabawach badawczych z wodą |
INFORMACJA O ZADANIACH REALIZOWANYCH W PRZEDSZKOLU
TEMAT KOMPLEKSOWY: PORZĄDKI W OGRODZIE
TERMIN REALIZACJI: 09.03. – 13.03.2020r.
POZIOM CELÓW |
ZAMIERZONE OSIĄGNIĘCIA DZIECI |
POZIOM WIADOMOŚCI
|
- umie rozpoznać pierwsze oznaki wiosny - dzieli wyrazy związane z wiosną na sylaby - zna narzędzia ogrodnicze - rozwiązuje zagadki - zapoznaje się z literą C,c - poznaje cechy charakterystyczne cebuli i czosnku - poznaje słowo „ dyskomfort” - wie jak prawidłowo hodować rośliny |
POZIOM UMIEJĘTNOŚCI |
- potrafi uważnie obserwować - wykonuje ćwiczenia grafomotoryczne - wypowiada się na dany temat - wypełnia kontury litery różnymi materiałami - wykonuje mapę myśli - porównuje liczebność zbiorów - umie odpowiadać całymi zdaniami na pytania nauczyciela - uczy się piosenki „ Mam fryzurę na cebulę” |
POZIOM PODSTAW
|
- uczestniczy w zabawach konstrukcyjnych - bierze udział w ćwiczeniach gimnastycznych - bawi się w kalambury - eksperymentuje z farbami |
INFORMACJA O ZADANIACH REALIZOWANYCH W PRZEDSZKOLU
TEMAT KOMPLEKSOWY: WITAJ WIOSNO
TERMIN REALIZACJI: 16.03 – 20.03.2020r.
POZIOM CELÓW |
ZAMIERZONE OSIĄGNIĘCIA DZIECI |
POZIOM WIADOMOŚCI
|
- wie jakie dźwięki niesie ze sobą wiosna - wie jakie wartości odżywcze mają warzywa - zapoznaje się z literą G, g - przygotowuje kanapki wiosenne - umie porównywać liczebność zbiorów - poznaje cykl życia motyla - słucha wiersza i wypowiada się na jego temat - poznaje środowisko i budowę ciała ślimaka - zna tradycję topienia marzanny - wie jak należy przywitać wiosnę, a pożegnać zimę |
POZIOM UMIEJĘTNOŚCI |
- rozpoznaje dźwięki wiosny - doskonali wypowiadanie się na dany temat - umie zrobić wiosenne kanapki - śpiewa piosenki - rozwija logiczne myślenie - wykonuje w grupie prace plastyczną - wykonuje swoją własną marzanne |
POZIOM PODSTAW
|
- bierze udział w burzy mózgów - bierze udział w warsztatach kulinarnych - reaguje na sygnał dźwiękowy - bierze udział w pochodzie na przywitanie wiosny |
INFORMACJA O ZADANIACH REALIZOWANYCH W PRZEDSZKOLU
TEMAT KOMPLEKSOWY: ZWIERZĘTA NA WIEJSKIM PODWÓRKU
TERMIN REALIZACJI: 23.03 – 27.03.2020r.
POZIOM CELÓW |
ZAMIERZONE OSIĄGNIĘCIA DZIECI |
POZIOM WIADOMOŚCI
|
- zna zwierzęta wiejskie - wie jak pracować z wierszem - tworzy mapę myśli - potrafi naśladować sposób poruszania zwierząt - wie jakie zwierzęta znoszą jajka - wprowadzenie litery Ł, ł - zna budowę i sposób wykorzystania jajek - wie jak wygląda i jakie ma zwyczaje świnia - poszerza wiedzę na temat baranów i owiec - zna wartości odżywcze i rodzaje mleka |
POZIOM UMIEJĘTNOŚCI |
- potrafi rozpoznać odgłosy zwierząt wiejskich - wykonuje prace plastyczno- techniczne - odrysowuje cienie zwierząt wiejskich - doskonali umiejętności grafomotoryczne - rozróżnia fikcje od rzeczywistości - doskonali motorykę małą |
POZIOM PODSTAW
|
- bierze udział w zabawie kalambury - uczestniczy w zabawach ruchowych - współdziała w grupie - służy pomocą swoim kolegą i koleżanką - śpiewa piosenkę „Stary Donald farmę miał” |